Friday, October 7, 2011

~ Hari Raya ku sungguh meriah and memang terbaik ~


~ Raya 2011 ~

Tahun nie Raya jatuh pada 30 ogos 2011.. sehari sebelum Hari Merdeka.. hehe.. memang meriah sangat tahun nie.. tahu kenapa? sebab raya tahun nie saya lebih relax berbanding tahun lepas sebab tahun lepas saya menduduki PMR..tahu result saya berapa?semestinye bagi saya bersyukur kerana result tu membolehkan saya amik aliran sains tulen.. hanya sekadar 4 A 4 B 1 D.. jika ditanya apa yg D semestinye jawapan saya bahasa Arab.. balik kepada story morry kita.. tahun nie raya first mcm biasa saya akan balik ke family belah ayah dulu...but kali nie lambat.. kami dtg dalam jam 1 petang.. ermm.. menjadi lebih lambat untuk saling bermaaf maafan sebab ramai tetamu yg x putus2 dtg... sebab ramai sedara.. huhuhu.. kami bermaaf maafan dlm kul 3.. lps tu kami potong kek.. frst time dalam sejarah.. hehe.. lps tu kami beraya ke 4 buah rumah sedara.. dan pergi ke umah nenek sebelah ibu pada sebelah malam.. frst time dalam sejarah gak... kami beraya malam tu.. but hanya sebahagian jew..sbb ada yg dh balik dah.. huhu.. raya kedua iaitu 31 ogos dan Merdeka day kami sekeluarga beraya di umah sedara belah ibu.. lps tu mie dapat tahu abg iwal sekeluarga nk dtg umah.. kenal x abg Iwal? nama sebenarnye Iqwal Hafiz.. so mie bgthu ibu dan ayah.. haha.. btw mereka sampai ke umah mie dalam kul 6 dan pulang pada jam 715 malam.. chit chat chit chat time tu memang kelakar n superb.. terima kasih sebab dtg umah.. tahun nie kawan2 mie xingat mie.. apakan daya.. hehehe... memang terbaik,mantap lah tahun nie.. banyak sgt kebahagiaan... memang best sgt..

Family sebelah ayah

Abg Iwal and Mimie

Abg Fendy and Abg Iwal

No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected