Thursday, October 6, 2011

~ Kehadiran sahabat2 baru ~



~ Sahabatku seperti keluargaku ~

4 Jun 2011 merupakan titik permulaan aq berkenalan dengan abg Iwal. Kami berjumpa ketika abg Iwal membuat show di ILP untuk ARPM. ketika itu terdetik dihati ini untuk mengenalinye kerana persembahannye sangat memukau.. setelah itu, saya add abg Iwal di FB dan abg Iwal telah meng'app' saya.. bermulalah drama perkenalan dan kami mula menjadi rapat.. kemudiannye,best fren2 abg Iwal seperti abg Fendy,kaka Acha,kaka Iera,kaka Bell,kaka zzati,kaka cty,dan seangkatan dengannye telah saya jejaki.. hehe.. dan kami juga bermula perkenalan melalui FB.. hehe.. kami mula menjadi rapat.. dri FB mulalah detik pertemuan.. pertemuan yang dirancang mahupun tidak... apa yang saya rasakan sekarang persahabatan kami semua sudah seperti satu keluarga yang besar dan harmoni... setiap detik dan masa makin mendekatkan kami semua.. terima kasih abg Iwal kerana telah menemukan saya dengan insan2 sebegini...

Abg Iwal & Mimie

Mimie & kaka Acha

kaka Iera & Mimie

Abg Fendy & Mimie

No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected