Friday, October 7, 2011

~ Keriangan ketika Event AADK 2011 ~



~ Event Sambutan Hari Raya AADK ~
~ 23 SEPTEMBER 2011 ~

Tahu x apa yang special dengan Hari Jumaat iaitu 23 septembr nie...? hehehe.. Time nie abg iwal ada show di Kuala Langat untuk event sambutan hari raya AADK.. hehehe.. saya pown apa lagi terus nk pergi bila dapat tahu.. kan kan.. tabiat lah katakan.. tetiba pula kawan saya nk ikut so saya bawaklah kawan saya fiza and qyla.. but diaowg kena pi Sg. Manggis dulu.. so saya keseorangan semasa sampai ke lokasi.. hehe.. sesampai saya disana saya terus ke backstage berjumpa mama myn n abg iwal.. tup tup kami berborak.. chit chat.. saya sampai dalam kul 3 petang cmtu.. hehe.. dalam 5 minit kemudian max24:7 tiba kat situ and abg iwal cakap tu max24:7.. haha.. mereka kemudiannye serbu backstage... hehe.. then mereka bersalam-salaman ngan mama,abg n saya.. haha.. blushing tau time tu.. semua cute2 belaka.. >< yg saya paling rapat ketika tu abg iym lah.. hehehe.. abg iym nie kawan abg iwal.. sempat gak berchit chat ngan ahli2 max 24:7 nie.. hehe..fiza and qyla datang dalam jam 5 petang.. kami pun ada masuk dalam bus AADK yg menunjukkan jenis2 dadah dan akibatnye..kat dalam tu saya siap berposing.. hehe.. tapi apa yg sure lah ada satu kejadian bagi saya amat kelakar.. dalam tgh berchit chat dgn Hans ( ahli max ) saya terpelecok depan dia.. nasib baik ada orang tolong.. hehe.. bertambah blushing time tu... hahahaha.. apa boleh buat.. lepas tu mie minta diri dari mama myn,abah man n abg iwal sebab nk pulang ke rumah sebab jam menunjukkan pukul 630 petang.. hehehe.. kemudian fiza,qyla n saya berjalan ke bus stop utk menunggu bus.. ketika dalam perjalanan itu, kami lalu dpn max.. hehe.. hot tau diaowg time tu.. diaowg melambai kepada kami.. kami pown melambai juga.. hehe.. ( time nie saya jalan macam ketam dah ) hehe... kemudian kami naik bus utk pulang.. dalam bus tu saya hampir jatuh.. hahaha... kesian kakak yg duduk tu... haha.. sampai sini coretan saya.. hehehe.. yang selanjutnye xboleh cerita.. # rahsia di malam hari.. hahaha...

Berposing dalam bus AADK

Abg iwal & mimie

Abg iwal & mimie

Qyla, abg iwal, mimie & Fiza

Qyla , Mimie & Max24:7

No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected