Tuesday, October 11, 2011

~ sakit .... ~


~ Oh No.... Sakit Lagi ~
sepanjang tahun nie mie asyik sakit jew... tup tup hari ini sakit lagi... demam panas... dah lah bulan peperiksaan.. memang xboleh ulang paper.. urm.. papehal sabar jew lah.. tadi kat sekolah langsung xboleh jawab exam... hehehe.. lepas tu lepak kat surau tidur.. hari ini lepas balik sekolah mie makan kat banting... and temankan qyla beli barang.. kemudian mie balik ke rumah.. sesampai di rumah mie on9... nk tidur xboleh.. hehehe.. k k.. baru jew kejap tadi pergi klinik.. kelakar... hehehe.. doktor gelakkan mie sebab mie mintak ubat air untuk ubat ubatan.. nasib baik doktor tu bagi and xbanyak ceramah.. dia cakap tekak kamu bengkak kanan dan kiri.. kamu minum ais erk?? ~ aq cakap dalam hati.. mne dia tahu nie?? hehehe.. mestilah dia tahu sebab dia doktor kan... hehehe... doktor tu cakap budak nie demam panas kat ibu mie... doktor tye ada x bg ubat sebelum datang.. ~ pastilah belom.. hehehe.. urm tu jew lah kejadian hari nie... hehehehe... nk citer lelebih panjang sgt... hehehe.. so mie ringkaskan jew lah..

ubat 2 saya.. korang ada?

thanks doktor handsome.. kredit for u..hehehehe... okeylah.. nie jew coretan hari ini... keep in touch u guys.. luve yaa !!! <3

2 comments:

  1. same la kite kak mie ...minggu tuk demam kot mnggu ni ...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. tu lah... ramai yang sakit... adek pown jaga kesihatan k...

    ReplyDelete

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected