Thursday, November 24, 2011

~ Sambut pelajar Indonesia ke SMK Telok Datok ? ~



17 /11/ 2011
~ SMK Telok Datok dilawati pelajar dan guru dari Indonesia ~

dimulakan cerita nak kata menyesal tak lah meyesal sangat... semua nye demi sekeping sijil kebangsaan... ok... memang penat lah.. sebab penat event kat MCS semalam tak hilang lagi dah terpaksa berjemur kat panas buat full rehearsal tabik hormat... aiyoo.. lama gak berdiri kat panas tu... grrrram pown ada... sebab panas sangat... terasa nak demam balik pun ada... huh... erm... # lepas benda tu habis xdew apa yg saya buat.. boring gila.. saya tidur zzzz dalam surau.. ha3.. lunch saya bersama bff saya di mcd... hu3... # kfine sampai disini coretan saya... keep in touch and i love u guys... <3

full rehearsal

guru and student from Indonesia

Tabik Hormat

with Fiza lepas event

kawan2






1 comment:

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected