Thursday, January 5, 2012

~ Aww 2011 dah pergy 2012 datang ~



Perghh... dah 5/1/2012 dah... aww.. lembapnye aku update blog nie... aww... almaklumlah busy nak spm kanz tahun nie.. tarikh keramat lol 2012 nie.. klawh nak citer nie.. masa 31/12/2011 areytu ada New Year 's Eve kat Aim Point Banting... aww.. punyelah best lawh... ada duka n sukanye... dukanye sebab aku starving dowh... rasa nak pengsan... bestnye sebab aku jumpe all brotha max 24:7.. waah sambut new year ngan dowg.. gempak lorh.. show tuh macam dowg punye jew.. dowg nyanyi ke empat empat lagu dowg.. ~ but still xdapat sambut new year ngan abg Iwal.. aww miss abg Iwal damn much.. ok lawh.. sambung citer.. malam tu aku dapat hadiah... sweet lawh.. abg Imy bagi... nak? xboleh :p .. tuh specials tuk aku.. haha.. aww... walaupun pic xbyk malam tuh but puas lawh nmpak dowg semaaaaangat gila.. haha.. *macam selama nie xsemangat jew .. k aku dah merapu.. utk pengetahuan korunk , brotha2 max 24:7 nie dah macam abg2 aku dah... aww... kan bez ada abg byk2 nie.. ( tamak sebab xdew abg ) .. u guys semua lawh booster aku tahun nie.. i will do my best for SPM.. xkan hampakan my parent, abg2 ku, kakak2 ku, and sayang2 ku semua.. hahaha... oklawh, lepas new year 's eve tuh aku kena pi pangkor.. aww.. best lawh.. aku ada ko ada? haha.. pergi dalam kul 2 pagi.. haha.. sesampai pagi tuh dalam kul 7 kat Pangkor berlaku sesuatu yg bagi aku amat memalukan... aku jalan ke satu jalan... ada mak cik jual surat khabar.. nie perbualan kitaowg..

makcik : amoi, mari beli surat khabar tahun 2012 nie..
aku : aww.. makcik surat khabar.. kenapa jual surat khabar pagi bebuta nie? kan hari nie masih 2011 agy..
makcik : aiyoo amoi.. semalam kan tahun baru...

aww.. perbualan seterusnye malas nak tulis... haha.. terdiam aku.. boleh aku lupe dh tahun baru.. sumpah segan.. sayang lawh kawan2 aku.... aku sayang kamu selamanya... To abg Iqwal and Max24:7 gudluck dalam kerjaya u guys... aku doakan yang terbaik utk u guys semua.. # yang penting aku dapat take pic with yg tersayang.. hahaha.. sape? cube teka... tettt... week.. :p kbaiii... sayang semua.. # dikesempatan nie nak mintak maaf lawh ngan semua if terguris tersingul terasa dengan apa aku post selama nie.. doakan aku dapat jawab soalan SPM dengan baik.. doakan aku tau... tetap nak jerit " aku sayang semua " but hanya mencintai yang satu.. hahhaa... :)


1 comment:

  1. ASSALAMUALAIKUM. PETANG NI NAK CERITA PASAL :
    PEREMPUAN, ISTERI DAN DOT DOT DOT
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-personaliti-gadis-bakal-menjadi.html
    TQ SUDI FOLLOW TERIMA KASIH, DAH FOLLOW blog ini

    ReplyDelete

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected