Sunday, January 29, 2012

~ Detik Perkenalan ku dengan Mr. Caramel ~


Sebenarnya nak cerita bila cukup segenap setahun saya dan Mr.Caramel menjadi kawan.. but hati dah tak tertahan nak tulis post ni dan takut tak sempat nak tulis post ini.. Dimulakan cerita, pada 26 ogos 2011 saya menjumpai satu page nie iaitu imtiaz max 24:7 .. saya tengok pada DP dia.. waah.. comelnye.. (biasalah apa2 pun mesti tengok DP kan) .. apa lagi jari pun gatal tekan Like.. mula2 tak tahu apa itu Max24:7 ... ye lah,saya bukannya jenis suka hiburan memanjang (budak nerd).. lepas tuh mula lah saya komen2 kat status Mr.caramel a.k.a abg Iym... lama2 main komen2 nie nak tahu juga apa jenis kumpulan mereka nie.. so, buka lah u-tube tengok video lagu mereka... mula2 dgr lagu mereka rasa best.. bhahaha.. teruskan cerita lagi, saya terus buat survey pasal mereka nie... ramai haters rupanya... but tak kisah lah ramai haters atau tak... saya tetap sokong.. abg Iym nie baik tau, rajin balas komen org dan selalu jawab pertanyaan org.. Lepas tu, saya dapat tahu abg Iym berkawan sama dengan org yang saya berkawan.. memang terkejuttt.. hehe.. tahu x sape? my superworldstar iaitu abg Iqwal.. aww.. sweet..


~ 16/11/11 - our 2nd meet.... memang byk funny thing berlaku masa nie.. miss the moment ~

~ 31/12/11 - our 3rd meet masa new year eve... best sambut new year sama2 ~

sepanjang proses perkenalan mie dengan abg Iym, banyak sangat hal kelakar, suka dan duka berlaku... segala rahsia yang tak jadi rahsia... he3.. tak dapat digambarkan melalui penulisan.. hanya mampu dirasai... segala kasih sayang yang telah kita curahkan dalam persahabatan kita yang baru berusia 5 bulan 2 hari (29/01/2012) segala kenangan manis kita takkan mie lupakan sampai bila2... abg Iym u just like my brother.. u're so sweet , u're always beside me when i need u... i love you my sweet brother... percayalah adikmu ini bahawa adikmu ini akan menyokong mu dan juga max 24:7 seperti mana mie menyokong abg Iqwal.. abg Iym dah seperti keluarga.. walau apa yang terjadi ketahuilah bahawa mie akan berada disisi abg,dan walaupun mie jauh, mie akan sokong melalui hati mie... sesungguhnya kasih sayang mie ada abg Iym infinity... harap persahabatan kita akan kekal hingga ke akhirat...
akhir kata my love for u is infinity and i hope u feel the same way... love you forever...


No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected