Monday, January 9, 2012

~Sudah Jatuh ditimpa tangga ? ~



~ 7/01/2012 ~

pada hari sabtu 7 Jan , paksu n nenek aku ajak pi wet world... excited aku.. *sebab lama dah tak pi.. yang pergi juz aku, nenek, adik , pak su and kawan paksu aku.. tetapi malangnya wet world tutup sebab arnab memusnahkan waterpark tuh? haha.. xdew lawh sebenarnye tgh renovate jew.. hu3.. so terpaksa lawh tukar plan.. so kami pi Bukit Cerakah.. tahu tak kat mana? kat Shah Alam jew.. kat situ pun ada pool juak.. ingat nak mandi kat situ.. but malang lagi, pool tuh dah kena booked ngan sekumpulan manusia.. usshh.. sedih lawh.. so we take decision masuk rumah 4 musim.. almaklumlah tgh musim salji kan.. sejuknye macam kat dalam peti ais bahagian ikan tuh.. he3.. but boleh lawh dgn bayaran rm 3 jew.. he3.. lepas tuh lapaq lawh.. kami ada bawak makanan.. lepas tuh nak pi makan lawh kat tempat bangku ada kerusi meja yg lawa tuh.. tetiba monyet nyet nyet serang kami.. gila.. seram lawh.. monyet tuh starving tak dew duit nak beli makanan lepas tuh rampas makanan org... nasib baik makanan kami tak kena kebas ngan monyet2 tuh.. fuhh lega.. * tetiba teringat kat Mony .. nyet nyet abg Jaq.. :) so my uncle decided makan kat tasik tepi wet world tuh sambil tgk ikan dugong ala mermaidman tuh.. ha3.. haha.. lega dapat makan.. nyum nyum.. # klawh dah tak tahu nak citer apa.. but tu lah hal yang paling buat aku geram and sedih.. sedih lawh sangat.. nak jeriit yang aku rinduuuu all my brotha and mama myn and abah rusman.. :') miss them a lot.. klawh.. keep in touch and have a nice day u guys..

2 comments:

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected