Friday, February 24, 2012

~ Seharian bersama yang tersayang ~



~ 19/02/2012 ~
~ IKBN Banting ~

Pagi Ahad itu,seperti biasa aku pergi tuition.. semasa tuition , langsung tak boleh focus sebab excited nak jumpa orang2 yang saya sayang... sampai kena perli dengan Sir.. toink3.. lepas je tuition saya terus pergi ke IKBN Banting untuk berjumpa mereka.. sesampai disana , saya duduk di satu pondok.. kemudian semasa saya hendak call mama Myn, abg Aesar lalu dihadapan saya dan tegur saya... he3.. tajam betul penglihatan abg Aesar boleh TERPERASAN saya... he3.. kemudian saya call mama untuk tahu mama berada di mana? mama kata lagi 10 min sampai... tak lama kemudian , mama ,abah dan abg Iqwal pun sampai... rindunya dengan mereka.. Hanya Allah saja yang tahu rindu ku pada mereka.. kemudian kami masuk ke tempat yang disediakan.. masuk2 jew berjumpa dengan abg2 dari group Max24:7... he3... masing2 ada yang ngantuk dan ada yang segar bugar.. kelakar tau dorg tidur... ha3.. opps sorry.. he3.. yang penting saya jumpa dan gurau2 dengan my love.. ha3.. * tapi dia hanya ada seketika.. hurm.. :'( lepas tu kami duduk dan berchit chat... then,hp saya sentiasa berbunyi sebab ramai kawan2 fb yang nak datang ke sini... nak tanya jalan lah katanya.. bahagia sangat2 sebab dapat meluangkan masa bersama mama Myn,abah Man,abg Iqwal,max24:7,abg Fendy,Afie,Kak Lynn,abg Norman , Mahad dan lain2... memang gempak habis hari ahad tu.. *dapat jumpa kawan2 fb... Afie, Zatie, Rizal, Lynn dan Mahad.. lain kali jumpa lagi..

# best sesangat sebab banyak perkara menarik,suka dan duka berlaku.. drama dan lain2... dapat dengar abg Iqwal perf. secara live lagi... woah.. rindu... *lagu favrt saya iaitu Rania... memang the best.. Max24:7 banyak improvement yang telah abg2 semua buat... thumbs up.. teruskan usaha k.. apa yang pasti saya sayang u guys... masa kat sini kan kan , abg Iwal sakit.. :'( ishh dia nie sakit je.. buat orang risau.. saya sayang abang tau.. jaga kesihatan k.. kata mama abang Iwal suka makan Maggie macam saya.. bhaha.. tak sangka abg Iwal ada tabiat macam nie.. he3.. *sampai maggie kena sorok.. kesian... tapi kan yang lebih kesian abg Iwal kena debuss dengan sesuatu... ha3.. kelakar.. kata abg Iwal nasib baik aku Jantan tau... ha3... Toink3..

#okeylah tetiba teringat ayat nie *aku sayang ko,ko sayang aku tak? haha.. if abg tanya adik,adik akan cakap adik sayang abg sangat2..

* teringat pula kat kat abg Jaq... he3... abg Jaq kata ' ingat tak kita ? ' okeyh then saya kata nak nama komersial ke nama sebenar? ~ so saya sebutlah nama komersial atas permintaan nya.. tak mungkin saya akan melupakan abang lawh.. never okeyh.. i will always remember u..trust me... part yang paling Mie suka ialah tengok abg Jaq asyik senyum jew... *saya suka saya suka..COMEL sangat2... i like it dear.. cewaah.. p/s saya . saya ingat u, u jangan lupa i pula.. :)

# masih lagi tak boleh lupa yang bila abg Hans kata saya dan abg Iwal muka seiras.. dia buat muka.. (^_^) abg Hans a.k.a Bebot suka sakat orang.. :p kemudian Rizal and kak Zatie cakap abg Iqwal and saya adik beradik ye? ha3... yeah..nak tanya nie.. muka kami seiras sesangat ke? he3... * choop saya sayang abg saya iaitu abg Iqwal Hafiz.. he3.. terima kasih atas compliment semua... he3.. saya sayang anda semua ketat ketat... xoxo i love u guys... mmuah..

# aku sayang anda semua sangat2... jangan pernah tinggalkan aku ye..
# okeylah.. apa kata u guys layan gambar kat fb i...


~ mimie with abg Iqwal dan abg Iym ~

~ Mimie dan abg Jaq ~

~ mimie dan abg Hans ~

~ mimie with them ~

~ mimie with Lynn ~

~ mimie with Afie ~

untuk gambar yang lain klik

sini

ini juga

juga disini

dan disini

serta disini

sebenarnya banyak benda nak cerita tetapi apakan daya, penyakit M datang menyerang.... rasa macam nak ulang balik je masa.. rindu moment bersama sama mereka... saya sayang kamu semua... sehingga berjumpa di lain entry... keep in touch semua... love yaa...

4 comments:

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected