Tuesday, May 15, 2012

~ Hari Gerbang Kerjaya ~



~ IKBN BANTING ~ 
~ 29 APRIL 2012 ~
Fuhh ada apa yew di IKBN Banting lagi? kali nie ada hari gerbang kerjaya yang berlangsung pada 29 april 2012 .. Acara bermula dari jam 8 am - 6 pm.. macam biasalah saya datang lambat dalam jam 9.30 am.. sesampai disana saya pun masuk dewan dengan dijemput oleh Mahad.. lepas kami masuk ke dewan, saya ditegur oleh adik2 .. * fuhh saya tak kenal mereka but terima kasihlah tegur..  a few minute later, Afie call mengatakan dia sudah tiba di luar dewan.. Kemudian,saya bersama Fieza(my bff) dan Mahad keluar untuk menjemput.. Kemudiannya saya meninggalkan Afie bersama family-nya untuk bersarapan.. saya bersama2 Mahad dan Fieza pergi ke tempat menyorok Saya,Mahad,dan Taz yang kami jumpa masa di IKBN hari itu.. hehe.. Berjumpalah kami dengan Taz bersama rakannya.. Fuhh kami sebenarnya menyorok dari Jen... Jen tuh apa? rahsia tidak boleh bagitahu.. Kami menunggu lagi kak Mira,kak Eira,kak Nini dan Kak Eleena.. kemudian mereka pun tiba.. kemudian kami pun berjumpa dan berchit chat.. okeyh nak bagitahu nie masa nie kan yang buat performance ialah Iqwal,Max24:7,Forteen,Klangit Band,Sarah dan Megaboys.. 

# sebenarnya nak cerita apa lagi yew? hurm masa kat sini juga Max buat jualan tau, mereka jual apam,keychain dan CD.. fuhh rugi siapa yang tak datang tuh.. walaupun panas tapi best sangat acara pada hari itu.. 

# Artis2 yang dijemput dikehendaki bermain permainan juga tau seperti berlimbo, buat teh tarik dan bermain gelung.. hahah sangat kelakar gelagat mereka... yang best nya kan abg Iqwal menang banyak acara..

# Forteen menyanyi lagu berdua bersatu yang sangat lawak ketika acara teh tarik.. ketawa terbahak bahak kami yang mendengarnya..
so nk tengok tak? klik link sebelah nie --> Youtube untuk aktiviti berlimbo klik link sebelah --> Youtube


# sesungguhnya saya sangat berbahagia kerana dapat berjumpa dengan orang yang saya sayang... :

mama Myn,abah Man,abang Iqwal,abg Syamil,abang Ariff,Afie,Sarah,abg Iym,abg Rizu,abg Jaq,abg Hans,abg Ob,abg Virgo,abg Eykal,abg Kim,abg Mierul,abg Fifi,abg A'ar,abg Ariz,abg Izzue,abg Ammer,Mahad,Taz,Fieza dan ramai lagi... Aku sayang KoruNk tau!!! I miss You guys!! 


# K semua layan photo k.. nak tulis dah tak larat.. pengsan ~ hahaha :



~ WitH abg Iqwal sayang ~


~ With abg Iym sayang ~


~ bersama abg Iym ~


~ With Jaq ~


~ With abg Ob a.k.a Chef ~


~ With abg Hans ~


~ With abg Virgo ~


~ With abg Mierul a.k.a Midon ~ hehe


~ With A'ar ~


~ With abg Afifi ~


~ With abg Kim ~


~ With abg Eykal ~


~ Ku bersama Forteen ~
# tetiba teringat masa kami on stage menyanyi lagu berdua bersatu together~


~ bersama Abg Rizu ~
#saya suka dia.. shh jangan bagitahu dia tau!! hehe


~ bersama adik Afie ~


~ bersama KAk Eleena ~


~ jual jual marilah beli hehehe ~


~ Jadi model promote barang-barang yang Max24:7 jual ~



# berlimbo time ~


~ we are the champions ~ hehe


~ I'm giving that to Jaq ~ hahahha

untuk gambar2 yang lain klik :

No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected