Saturday, November 17, 2012

Event Kacau Dodol 2012


~ 11 August 2012 ~
~ McDonald Banting ~ 

" Bila Terasa Rindu.. Ku sebut namamu.. Dengan harapan kau kan muncul dalam tidurku.. " aku menyanyi dengan riangnya  pada jam 3 petang.. ha3 motif aku gembira sangat kenapa yew? mesti semua dah tahu kan.. Semestinya kerana saya akan berjumpa dengan abang2 dan kawan2 saya...


Jam tepat menunjukkan jam 6 petang , hatiku gelisah kerana ayah tidak pulang lagi untuk menghantar ku ke Banting .. Aku mula risau adakah sempat aku tiba disana sebelum waktu berbuka? 15 minit kemudian --> ayah pulang dan terus menghantar aku ke Banting.. 

Setelah tiba disana, aku menunggu dibawah PTMS untuk menjemput kawanku Fieza untuk berbuka bersama.. Alangkah aku berasa sangat geram, aku menunggu dia selama 20 minit .. #geram sngat.. 

 Kemudian, kami berjalan kaki ke MCDonald .. Sesampai disana, aku mendatangi Abah dan bertanyakan keberadaan abang Iqwal.. Setelah mengetahui lokasinya, aku pergi mendapatkan dia.. Ingat nak buat surprises, but tak menjadi pula.. *saya memang tak pandai buat surprises.. Rindu sangat dengan abg Iqwal,abg Iym, abg Hanis,Virgo,Jaq,Sarah,Ob,Kim,Eykal, dan lain2 *jangan marah yew kalau nama tak sebut, saya kepenatan nk taip.. ha3 ~alasan
(akhirnya dapat melepaskan kerinduan yang mendalam pada mereka)


Saya berbuka di mcD sehingga malam menyaksikan persembahan abg Iqwal, Max24:7 , Megaboys dan Sarah.. Mereka sangat gempak.. *ingin ku teriak korunk sangat awesome..
#best sangat event nie sebab dapat lepak lama sikit dengan mereka.. ha3 .. 

Btw saya berborak jew ngan Jaq.. ha3 dia pendengar setia.. :) 
Nak cerita apa lagi yew? 
Tak tahulah, apa kata layan jew gambar sekitar event Kacau dodol nie.. :) 



#Btw banyak lagi gambar, tetapi ada kat FB saya lah.. ha3 :)

3 comments:

  1. blog anda direview..http://diarijejakahangat.blogspot.com/2013/01/segmen-review-blog-bertuah.html

    ReplyDelete

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected