Wednesday, March 5, 2014

Festival Drama Kuala Lumpur



Wow sudah hampir setahun lebih rasanya tak mengemaskini blog tercinta ini. Almaklumlah sibuk dengan pentas dunia sebagai pelajar universiti. Untuk pengetahuan semua saya sudah pun melanjutkan pelajaran di Universiti Selangor , Shah Alam. Untuk memulakan lembaran baru cerita baru yang bakal saya update saat ini iaitu Festival Drama Kuala Lumpur , ingin saya memberitahu semua bahawa saya amik diploma in communication and media , so kalau saya pergi mana-mana event tu memang kenalah dengan jurusan yang saya amik kan.. hihi ok tanpa membuang masa , Festival Drama Kuala Lumpur (DFKL) telah mengadakan satu bengkel iaitu lakonan,pengarahan,penulisan skrip dan lirik lagu. Ia dijalankan di Times Square. Banyak ilmu yang saya perolehi disana. InsyaAllah saya akan gunakan segala ilmu yang saya dapat untuk memajukan industri hiburan tanah air. pung pang pung pang pun tak guna kan kalau tak de gambar.. almaklumlah mana lah tahu kalian tak percaya.. haha Ramai artis yang saya jumpa tapi macam biasalah tak sempat nak bergambar dengan semua.. haha  so layan jew lah pic ni.. chiaww


 

~ with Afiek ~

 

~ with Azma ( pengarah muda paling berbakat ) ~

 

~ with Iqram Dinzly  ~

 

~ With Erma ~



Sampai disini saje coretan saya.. nanti ada masa saya update lagi ye.. almaklumlah busy.. semoga sihat selalu ye semua.. 



No comments:

Post a Comment

Template Edited by Tyraa Marseilla| All Rights Reserved And Protected